میز خدمت شعار نیست، صیانت از حقوق شهروندنی است

۱۱ شهریور ۱۳۹۷ | ۱۴:۳۴ کد : ۳۹۵۷۲ اخبار قدیم
تعداد بازدید:۴
رئیس سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور عصر روز گذشته در شورای مدیران به اهمیت میز خدمت و تکریم ارباب رجوع اشاره داشت و تأکید کرد: طرح میز خدمت شعار نیست، صیانت از حقوق شهروندی است که باید عملیاتی و شفاف باشد.

رئیس سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور عصر روز گذشته در شورای مدیران به اهمیت میز خدمت و تکریم ارباب رجوع اشاره داشت و تأکید کرد: طرح میز خدمت شعار نیست، صیانت از حقوق شهروندی است که باید عملیاتی و شفاف باشد. 

مهندس خلیل آقایی نظارت، کنترل و پایش بر عملکرد میز خدمت را امری لازم و ضروری دانست و افزود: این طرح با هدف صیانت از حقوق شهروندی و جلوگیری از هدر رفت زمان برای سرعت بخشیدن به درخواست ارباب رجوع است.

 

وی همچنین گفت: میزخدمت رفع تکلیف نیست، بلکه به نحوی تکریم ارباب رجوع و سلام به مردم است، افرادی که برای پاسخگویی به درخواست های مردمی در این مسند قرار می گیرند می بایست علاوه بر برخورداری از آگاهی سازمانی باید فردی موجه، خوشرو و ارتباط گستر باشد، تا بتواند صادقانه و با حوصله به درخواست های مردم رسیدگی کند.

رئیس سازمان جنگل ها در این نشست تأکید کرد: افرادی که با درخواست های مختلف و طی کردن مسیرهای طولانی خود را به سازمان جنگل ها می رسانند، باید در زمان مقرر درخواست های آنها اجابت شده و پیگیری های لازم تا حصول نتیجه انجام گیرد.

آقایی افزود: ارباب رجوع که از هزاران کیلومتر راه دور خود را به سازمان جنگل ها می رساند باید با امید از این سازمان خارج شود.

وی برخورد توأم با تواضع و احترام نسبت به ارباب رجوع امری بسیار لازم و ضروری ذکر کرد و خاطر نشان کرد: معاونین و مدیران در صورتی که خودشان حضور نداشتند، می بایست کسی را جانشین خود در کار میز خدمت بگمارند که بتواند قدرت پاسخگویی و تصمیم گیری را داشته باشد.  

 

 


اخبار مرتبط


نظر شما :