پاسخگویی به 1380 فقره استعلام از طریق سامانه سامط در استان زنجان
رئیس اداره ممیزی و حدنگاری منابعطبیعی و آبخیزداری استان زنجان، از ثبت یک هزار و 380 فقره استعلام از طریق سامانه سامط طی امسال خبر داد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل منابعطبیعی و آبخیزداری استان زنجان، محمد علی فرخی رئیس اداره ممیزی و حدنگاری منابعطبیعی و آبخیزداری استان زنجان، با اشاره به این که سامانه استعلامات منابع طبیعی (سامط) با هدف توسعه خدمات دولت الکترونیک و اصلاح نظام اداری، برای ثبت استعلام اراضی راهاندازی شد گفت: از ابتدای امسال تا کنون یک هزار و 380 فقره استعلام از طریق همین سامانه در استان زنجان ثبت شده است.
این مقام مسئول تاکید کرد: از مجموع درخواستهای ثبت شده، یک هزار و 244 درخواست تکمیل شده است.
وی با بیان این که در شهریورماه با ثبت 276 درخواست از طریق سامانه سامط بیشترین آمار را در سال جاری داشتهایم افزود: شهرستان زنجان بیشترین درخواستها را به خود اختصاص داده است.
فرخی خاطرنشان کرد: در راستای ماده ۴ آئیننامه ایجاد و بهرهبرداری از دفاتر پیشخوان خدمات دولت، ابلاغیه ریاست محترم جمهور در سال ۸۹ و همچنین تحقق ماده ۱۴ تصویبنامه شورای عالی اداری تفاهمنامهای ما بین سازمان جنگلها، مراتع و آبخیزداری کشور و کانون دفاتر پیشخوان دولت در اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۶ منعقد و سامانه سامط راه اندازی شد.
رئیس اداره ممیزی و حدنگاری منابعطبیعی و آبخیزداری استان زنجان، ادامه داد: این سامانه فرایند پاسخگویی به استعلامات وارده به اداره کل منابعطبیعی را تسهیل میکند و گامی اساسی برای اصلاح نظام اداری و مدیریت سبز، اشتغالزایی و برونسپاری خدمات بر میدارد.
وی مهم ترین نتیجه خدمات الکترونیکی را افزایش رضایت مردم دانست.
گفتنی است که متقاضیان میتوانند برای دریافت خدمات استعلام باید به دفاتر پیشخوان دولت مراجعه کنند.

نظر شما :