رسیدگی به درخواست 60 نفر از ارباب رجوعان در ملاقات مردمی سازمان منابع طبیعی +تصویر
به گزارش مرکز اطلاع رسانی سازمان منابع طبیعی، پاسخگویی به درخواستها و نیازهای مخاطبان یکی از اولویتهای اصلی منابع طبیعی است و سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور با هدف تکریم ارباب رجوع و ایجاد وحدت رویه بر پاسخگویی دقیق، شفاف و نظاممند به ذینفعان، دوشنبه 21 آذر ماه به درخواست های 60 نفر از ارباب رجوع در قالب ارتباطات مردمی پاسخ گفته است.
در این دیدارها مشکلات و مطالبات مردمی از نزدیک مورد بررسی قرار گرفت و برای حل آنها از سوی معاونین و مدیران بخش های مربوطه چاره اندیشی و دستور لازم صادر شده است.











نظر شما :